کد خبر: 1218224
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک در بیانیه‌ای ضمن تأکید بر حضور پرشور و شعور جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو از عموم مردم برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دعوت به‌عمل آوردند. 
فریدون حسن

جوان آنلاین: جامعه ورزش ایران همدوش و همراه با مردم قهرمان کشور خود را آماده حضور پرشور در انتخابات فردا می‌کند. ورزشی‌ها قرار است با حضور در ورزشگاه شهید شیرودی رأی خود را صندوق آرا بیندازند تا ثابت کنند در مسیر رشد و توسعه کشور از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و همدوش و همراه مردم هستند. 
وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک در بیانیه‌ای ضمن تأکید بر حضور پرشور و شعور جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو از عموم مردم برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دعوت به‌عمل آوردند. 
 در بخشی از این بیانیه آمده است: 
عرصه انتخابات، میدانی مهم برای رقابتی مهیج بین کاندیدا‌های کرسی‌های پراهمیت مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است تا مشارکت گسترده مردم پای صندوق‌های رأی را در پیش‌روی دشمنانی که با خیالی خام درصدد ضربه زدن به نظام هستند، به مرحله بروز رساند و حماسه ماندگار مردم‌سالاری را در فرازی دیگر از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند. 
ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان، مدیران، هواداران ورزش و جوانان برومند ایران اسلامی در گستره جغرافیای وسیع ایران عزیز با غیرت و بصیرت، حضور باشکوهی را در این انتخابات خواهند داشت تا شکستی غیرقابل جبران به دشمنان این مرز پرگهر تحمیل کنند. در پایان دعوت می‌کنیم، شکوه حضور پرشور و شعور اهالی مرتبط با ورزش تهران، از ورزشکاران، قهرمانان و مربیان تا داوران و مربیان و پیشکسوتان و همچنین مدیران در قالب یک انسجام و یکپارچگی در صندوق رأی‌گیری که به‌صورت اختصاصی برای جامعه ورزش اختصاص یافته است از همان ساعات نخست آغاز فرآیند رأی‌گیری محقق شود. 
حضور منسجم جامعه ورزش تهران پای صندوق‌های رأی در ورزشگاه شهید شیرودی که همواره خاطرات به یادماندنی را در افتخارات متعدد ورزش کشور به ثبت رسانده، می‌تواند خالق اثری زیبا برای استمرار در برافراشتگی پرچم مقدس کشورمان و عزتمندی مردم ایران اسلامی باشد.» 
 
چهره‌های ورزشی از رؤسا و سرپرستان فدراسیون‌های ورزشی تا مربیان تیم‌های ملی و ورزشکاران هم طی روز‌های گذشته در گفتگو با «جوان» و رسانه‌ها شرکت در انتخابات را شرکت در ساختن آینده کشور عنوان و از مردم دعوت کردند حضوری پرشور در انتخابات فردا داشته باشند. 
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال: 
هر کسی خواهان تغییرات و ساختن آینده کشور است باید در انتخابات شرکت کند. همه باید به این سمت حرکت کنند. با قهر چیزی حل نمی‌شود، اما با شرکت در انتخابات و انتخاب درست هر مشکلی را می‌توان حل کرد.»
مهرعلی باران‌چشمه، رئیس فدراسیون زورخانه‌ای: 
«حضور در انتخابات آری مجدد به آرمان‌های امام راحل، شهدا و آینده درخشان ایران عزیز و سربلند است.»
شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته: 
«از مردم می‌خواهم که در انتخابات شرکت کنند تا در آینده خود شریک باشند. امیدوارم بتوانیم با انتخاب افراد اصلح برای تصمیم‌گیری کشورمان بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.»
هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو: 
«از آنجایی که انتخابات و حق تعیین سرنوشت از حقوق اساسی ماست که در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی به دست آمد، بنابراین این حق رمز اقتدار، امنیت، توسعه و عدالت به‌شمار می‌آید و ملت ایران و بالاخص جامعه ورزش در برابر آزمونی نو و فرصتی تازه قرار گرفته‌اند.»
جواد خیابانی، مجری برنامه‌های ورزشی: 
«برای توسعه و پیشرفت کشور باید در انتخابات شرکت کنیم و نشان دهیم که به آینده ایران علاقه و تعصب داریم.»
سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری: 
«با حضور همه مردم پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهیم که پای عزت و اعتلای ایران اسلامی ایستاده‌ایم.»
احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک المپیک: 
«از همه دعوت می‌کنم که در انتخابات شرکت کنند و امیدوارم نماینده‌های منتخب دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند و اینطور نشود وقتی راهی مجلس شدند همه چیز را فراموش کنند.»
ریحانه خاتونی.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری: 
«از مردم عزیز ایران و تمامی ورزشکاران تقاضا دارم همانطور که همیشه در همه عرصه‌های رقابتی و بین‌المللی خوش می‌درخشند، در انتخابات هم به جمع ما بپیوندد. برای سرنوشت کشور عزیزمان ایران ان‌شاءالله درست تصمیم بگیریم و در انتخابات شرکت کنیم.»
مجید زارعیان، سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی: 
«یازدهم اسفندماه روز تجلی همدلی، همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر است. همانند ادوار گذشته با حضور حداکثری تأکیدی بر پشتوانه انقلاب باشیم.»
محمدرضا امیاری، سرپرست فدراسیون چوگان:
«امروز هر برگه رأیی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار باارزش و بااهمیت است و ما با رأی خود سرنوشتمان را تعیین می‌کنیم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار